Spoorwerk in uw buurt digitaal beschikbaar

Meld u aan voor informatieve mail van ProRail

ProRail zorgt voor een veilig, betrouwbaar, punctueel en duurzaam spoor. Daarom onderhouden en vernieuwen ze continu het spoor, de wissels en de stations. Bij (nachtelijke) werkzaamheden informeert ProRail de omwonenden van het spoor. Dit deden ze met een huis-aan-huis bewonersbrief. Maar net als vele andere organisaties stopt ProRail met het sturen van huis-aan-huis brieven en stappen ze over op digitale communicatie. Digitale communicatie is efficiënter, sneller en duurzamer.

Logo ProRail

Hoe werkt het?

Omwonenden kunnen zich aanmelden via www.mijnprorail.prorail.nl. Hier vul u uw gegevens in. Telkens als er werkzaamheden in de buurt zijn gepland, stuurt ProRail twee weken voor aanvang een e-mail. Hierin staat een gedetailleerd overzicht van het spoorwerk en wat dat voor een omwonende kan betekenen. Bij spoedwerkzaamheden sturen ze extra mails. Dit kan tot op het laatste moment.

Mailadressen gebruikt ProRail vanzelfsprekend uitsluitend voor het communiceren over werkzaamheden.

Heeft u vragen?

Op de website www.prorail.nl/spoorwerk vindt u nadere informatie, waaronder een document met veel gestelde vragen. Wilt u meer informatie, neem dan contact met ProRail op.

Uitgelicht