Telefonische bereikbaarheid Kernpunt Neder-Betuwe verandert per 8 oktober

maandag t/m vrijdag van 9 - 12 uur direct een Kernpuntmedewerker aan de telefoon

Het Kernpunt Neder-Betuwe werkt aan verbetering van de dienstverlening. Suggesties die kwamen uit het onderzoek naar de cliënttevredenheid nemen we zoveel als mogelijk mee. Een belangrijke verandering en verbetering is de bereikbaarheid via de telefoon.

Direct contact met Kernpuntmedewerker

Een van de verbeteringen is, dat wanneer u naar het Kernpunt belt,  u met ingang van 8 oktober direct een medewerker van het Kernpunt aan de telefoon krijgt.

Bereikbaarheid per telefoon

De Kernpuntmedewerker is voortaan telefonisch direct bereikbaar van maandag tot en met vrijdag  tussen 9 uur en 12 uur. Door deze aanpassing kan de medewerker uw vraag sneller beantwoorden.

Het telefoonnummer is  0488-44 99 92.

E-mail

U kunt uw vraag ook 24 uur per dag stellen via de mail. Uw vraag wordt uiterlijk de volgende werkdag beantwoord. Dit zijn de adressen:

Dodewaard@kernpunten.nl

Ochten@kernpunten.nl

Opheusden@kernpunten.nl

Kesteren@Kernpunten.nl

Inloopspreekuur

U blijft ook nog steeds van harte welkom op de inloopspreekuren van de Kernpunten in Ochten, Dodewaard, Opheusden en Kesteren. Deze blijven onveranderd op de volgende tijden:

  • Dodewaard in Gezondheidscentrum Steegakker
    maandag van9 tot 11 uur
  • Opheusden in De Reigerhof
    dinsdag van 9 tot 11 uur
  • Ochten in Huis van Ochten
    woensdagvan 9 tot 11 uur
  • Kesteren in Ons Dorpshuis
    woensdag van 14 tot 16 uur
  • Opheusden in het gemeentehuis
    donderdag van 17 tot 19.30 uur

Met bovenstaande aanpassing hopen wij u sneller en beter van dienst te kunnen zijn.

Ook onze website: www.kernpuntnederbetuwe.nl  bevat veel nuttige informatie die u van dienst zou kunnen zijn.

Logo Kernpunt welzijn wonen werk zorg (Neder-Betuwe)

 

Uitgelicht