Vanaf 1 oktober 2017 werken we volledig op afspraak

Om onze dienstverlening aan u nog meer te verbeteren, werken we bij de Gemeentewinkel vanaf 1 oktober volledig op afspraak.

Om onze dienstverlening aan u nog meer te verbeteren, werken we bij de Gemeentewinkel vanaf 1 oktober volledig op afspraak. Een voordeel van werken op afspraak is dat u niet meer hoeft te wachten, maar direct aan de beurt bent op het afgesproken tijdstip. U kunt dus niet meer ‘zomaar’ binnenlopen voor het aanvragen van bijvoorbeeld een reisdocument, een identiteitsbewijs, een uittreksel of het doorgeven van een verhuizing of geboorte.

Geeltje afspraak maken

Maken van afspraak wijzigt niet

Op onze website gaat u via het kopje ‘Inwoners’ naar het tabblad ‘Direct regelen’. Daar kiest u voor ‘Afspraak maken’ en volgt u de stappen. Het wijst zich vanzelf.

Openingstijden

U kunt bij ons terecht van maandag t/m donderdag van 9.00 uur tot 16.00 uur, op donderdagavond van 17.00 uur tot 19.30 uur en op vrijdagochtend van 9.00 uur tot 12.00 uur. Tijdens deze openingstijden kunt u bij de receptiebalie ook uw aangevraagde (reis)document afhalen.

Veel zaken digitaal te regelen

Weet u dat veel zaken digitaal te regelen zijn? Kijk op onze website naar Digitale Balie (onder het kopje Inwoners) voor een overzicht van de verschillende producten en diensten.

Uitgelicht